Spaniolul Iñaki Berroeta, 43 de ani, care a preluat în decembrie 2010 conducerea Vodafone - numărul doi pe piaţa locală telecom şi una dintre cele mai mari firme din România - a făcut schimbări în structura organizaţiei şi a numit şase oameni noi în funcţii de top management. Obiectivul? Operatorul trebuia pregătit să atace piaţa cu un nou concept de magazine şi oferte cu scopul să transforme internetul mobil dintr-un serviciu dedicat clienţilor cu mobile scumpe "întrun produs pentru mase."
În cele şase luni care s-au scurs de la instalarea în funcţie a lui Berroeta, Vodafone a anunţat public schimbările intervenite în două poziţii cheie: numirea unui nou director de marketing - Angus Slater, în mai, şi a unui nou director comercial pe segmentul rezidenţial - Mihai Ghyka, în urmă cu mai puţin de două săptămâni.
Amploarea schimbărilor din management este însă mai mare şi a vizat şi alte domenii cheie. Vodafone, companie cu afaceri anuale de peste 800 mil. euro şi 9 milioane de clienţi, are manageri noi şi la departamentele financiar, retail, operaţiuni cu clienţii şi marketing pentru date.
"Sunt multe schimbări, făcute într-un timp scurt, care erau necesare: aveam nevoie de sânge proaspăt. Era o perioadă potrivită pentru a împrospăta echipa şi pentru a aduce idei noi şi talent local în organizaţie. Compania şi-a schimbat un pic priorităţile", spune şeful Vodafone în primul interviu în care discută despre schimbările făcute în companie de când a preluat funcţia de CEO în decembrie 2010.
"Am început cu schimbarea directorului de marketing: a venit Angus Slater, care va conduce echipa noastră dedicată brandului."
Slater lucrează pentru grupul Vodafone din anul 2003 şi a venit în România din Olanda.
"Am făcut o schimbare şi la departamentul financiar. Tom Hargreaves era aici de trei ani şi a vrut foarte mult să revină la familia lui, în