Campania "Every Change Helps" realizată de agenţia McCann Erickson pentru compania de bricolaj Dedeman a câştigat trofeul Grand Effie în cadrul celei de-a opta ediţii a competiţiei Effie Awards Romania, una dintre cele mai importante competiţii din industrie. Aceeaşi campanie a câştigat şi trofeul de aur în categoria retail.
Effie este o competiţie destinată industriei de advertising care premiază cele mai eficiente campanii publicitare din perspectiva rezultatelor de vânzări şi a obiectivelor de comunicare atinse şi depăşite.
În competiţia din acest an au fost înscrise 79 de campanii de către 25 de agenţii. Cei peste 80 de membrii ai juriului competiţiei din acest an, prezidat de Max Palla (CEE Coordinator Jung Von Matt şi fost preşedinte IAA Austria) au acordat 37 de trofee (10 trofee de Aur, 18 Argint şi 10 Bronz) în 17 categorii şi marele premiu - Grand Effie.
Agenţiile cu cele mai multe trofee câşstigate sunt Graffiti BBDO şi grupul McCann Erickson, fiecăruia revenindu-i câte cinci trofee.
Effie Romania este un proiect derulat de International Advertising Association (IAA) în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi organizat pentru al cincilea an consecutiv de către The Institute, parte a Millenium People. Effie este un festival internaţional sub licenţa Effie Worldwide.
Cei mai premiaţi
Graffiti BBDO
Trei trofee de Bronz:
în categoria Durables pentru Dacia - "Agent Dacia avantaj"
în categoria Non-profit/ Pro-Bono, Public service campaigns pentru BAT - "Upgraded City"
în categoria Telecommunications Internet & Data pentru Romtelecom Clicknet - "Telcu Family 3D Clicknet"
Un trofeu de Argint
în categoria Telecommunications Voice offers pentru Telcu Family 3D Voce - "Telcu Family 3D Voce"
Un trofeu de Aur
în categoria Non-profit/ Pro