Oaau! După ce au dat lovitura cu Noua Jetta, grupul german Volkswagen mai face un pas înainte cu facelift-ul lui Tiguan crossover, care s-a vândut de la lansarea sa în 2007 în peste 600.000 de unităţi.
Ce-mi place în general la un VW este că ştie să păstreze incredibil balanţa preţ-calitate. Evident că nici Tiguan 2011 nu face excepţie. Am avut ocazia să testăm varianta pe motorină şi putem afirma că este un crossover cu care te „descurci” atât în oraş, cât şi pe drumurile accidentate.
Pe autostradă se dovedeşte stabil, iar dacă nu sari calul în ceea ce priveşte viteza, consumul se păstrează în condiţii decente. Pe serpentine, în diferenţe de nivel sau drumuri accidentate, Tiguan se simte cel mai bine, iar tu ai 170 de cai cu care să-ţi faci de cap. Şi... îţi faci.
Interiorul este şi el în media celor spuse mai sus. Fără a epata, materialele îţi oferă exact ce trebuie. Planşa de bord se păstrează în limitele convenţionale, aşa că, dacă cunoşti marca, vei găsi că toate sunt la locul lor.
Tiguan asaltează piaţa cu o serie de opţiuni interesante. Printre ele, sistemul „Fatigie detection”. Computerul de bord analizează maniera ta de conducere şi, dacă la un moment dat îşi dă seama că parametrii scad, te averizează. Interesant!
Tiguanul este singura maşină din clasa sa care poate fi comandată, la alegere, cu versiune off-road şi versiune on-road. Cea de off-road poate fi îmbunătăţită cu mai multe echipamente de top, iar vizual vorbind este diferită prin configurarea grilei faţă, care permite unghiuri de atac (urcare-coborâre) de 28 de grade...
Noi am testat
Motorizare: 2.0TDI/170CP
Acceleraţie: 0-100 km/h: 8,9 s
Viteza maximă: 201 km/h
Cutie: manuală
Consum mediu: 6,0
News
Cu un BMW vechi de 20 de ani la Cercul Arctic
Pe lume există fel de fel de doborâtori de recordu