În loc să se sfârşească într-un nod rutier, cum ar fi normal, autostrada spre Valea Prahovei se va înfunda într-un giratoriu aglomerat, la intersecţia cu centura Vest Ploieşti, apărut ad-hoc în proiect.
Un pod neterminat peste lacul Cociovaliştea, în apropiere de Moara Vlăsiei, un sens giratoriu înghesuit în centura Vest Ploieşti, iar la mijloc, pe aproximativ două treimi, asfalt cu sincope; astfel va arăta, cel mai probabil la finele acestui an, autostrada spre Valea Prahovei aflată în portofoliul firmelor Spedition UMB, Pa&Co şi Euroconstruct Trading 98.
Acum trei săptămâni oficialii Ministerului Transporturilor declarau că Dorinel Umbrărescu, Costel Căşuneanu şi Dan Beşciu, patroni în ordine ai firmelor menţionate, au renunţat la pretenţiile lor ce ar fi dus la majorarea contractului cu încă aproape jumătate din valoarea iniţială (de 180 milioane euro, fără TVA) şi au decis să se reîntoarcă la muncă, cu angajamentul că vor termina proiectul început în 2007, până la finele acestui an. Lucrările sunt însă departe de a necesita doar mici finisaje.
Giratoriu ad-hoc spre Ploieşti
Vor ieşi de pe autostradă şi vor da cu nasul într-un giratoriu aglomerat. Cam aceasta îi aşteaptă pe şoferii ce vor dori, de anul viitor, să parcurgă viitoarea autostradă Moara Vlăsiei-Ploieşti şi, mai apoi, centura vest Ploieşti. Deşi regulile spun că accesul pe sau de pe o autostradă trebuie făcut printr-un nod rutier, se pare că nimeni de la Compania de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) nu s-a gândit la aceasta când a fost scos proiectul la licitaţie, în 2007. Zilele trecute, muncitorii firmei Spedition UMB care lucrau la tronsonul de autostradă dinspre centură nu puteau da nici o explicaţie asupra modului în care va avea loc accesul. „Nu ştim, treaba noastră (adică tronsonul în lucru la Spedition UMB - n.r.) se termină la 700 de metri d