Scopul denumirilor de job-uri este acela de a descrie responsabilitatile pe care le are cel care ocupa o functie, potrivit PR Daily. Acest lucru este la fel de important si pentru cel care ocupa job-ul respectiv, si pentru client. Dar denumirile Web Alchemist, Social Media Rockstar, Community Data Guerrilla sau Chatter Monkey nu sunt de-a dreptul ridicole?
Angajatul isi face o idee in legatura cu responsabilitatile pe care le are ocupand acea functie, care patreaza o structura in cadrul unei organizatii. Pentru client conteaza pentru ca stie care sunt asteptarile interactiunii cu cel care ocupa respectiva functie.
Social media se dezvolta extrem de repede pentru a-si avea deja proprii experti. Este ridicol sa se vorbeasca despre Social Media Expert, job care exista deja. Autorul PR Daily, care la randul lui ocupa o slujba cu o denumire absurda, Chief Strategy Sensei, isi pune intrebarea daca aceste denumiri de job-uri ii fac pe cei care le ocupa sa se simta mai bine si daca ele ofera vreun beneficiu real productivitatii unui business.
Lista celor mai ridicole denumiri de job-uri in social media potrivit PR Daily:
1. Web Alchemist2. Head of Interactions3. Ant Colony Foreman4. Chief People Herder5. Chatter Monkey6. Community Data Guerrilla7. Social Media Guru8. Social Media Swami9. Public Happy Maker10. Social Media Evangelist11. Social Media Rockstar12. Social Media Missionary Scopul denumirilor de job-uri este acela de a descrie responsabilitatile pe care le are cel care ocupa o functie, potrivit PR Daily. Acest lucru este la fel de important si pentru cel care ocupa job-ul respectiv, si pentru client. Dar denumirile Web Alchemist, Social Media Rockstar, Community Data Guerrilla sau Chatter Monkey nu sunt de-a dreptul ridicole?
Angajatul isi face o idee in legatura cu responsabilitatile pe care le are ocupand acea func