„Narcisa sălbatică”, telenovela difuzată de Antena 1, a atins şi la finalul celui de-al doilea sezon un succes măsurat nu doar prin popularitatea în rândul telespectatorilor, manifestată pe site-ul telenovelei sau pe pagina de Facebook, ci şi prin cifrele de audienţă.
Cu un scenariu coordonat de celebrul actor şi scenarist argentinian Gabriel Corrado, „Narcisa sălbatică” a ajuns rapid pe primul loc în preferinţele telespectatorilor, reuşind să se impună în acest an liderul absolut al serialelor din România.
Dacă la lansare, în septembrie anul trecut, telenovela Antenei 1 avea un potenţial competitor – „Iubire şi onoare”, serialul de la Acasă TV, „Narcisa sălbatică” s-a detaşat în timp de orice concurenţă, înregistrând la primul sezon un rating mediu de 3,8 procente şi o cotă de piaţă de 10,3% la nivelul publicului urban, pentru ca la cel de-al doilea sezon să crească în audienţe şi să înregistreze un rating aproape dublu şi o cotă de piaţă mai mare cu 19%.
audienŢe-record. De la începutul lui 2011, ”Narcisa sălbatică” ocupă primul loc în topul serialelor, conform audienţelor înregistrate de GFK România, în rândul telespectatorilor din mediul urban şi, mai mult decât atât, se bucură de o creştere constantă. Cele patru episoade difuzate în luna iunie, până la momentul redactării acestui material, au fost lider de piaţă pe segmentul lor orar, după ce în luna mai „Narcisa sălbatică” a înregistrat un procent de leadership de 78% la nivel urban, în condiţiile în care se afla în concurenţă directă cu programul postului Pro TV, care difuzează în acest slot sfârşitul filmului din prime time şi începutul serialului „Moştenirea”.
Antena 1 a mizat pe autenticitatea poveştii pe care Narcisa şi celelalte personaje au trăit-o, dar şi pe o distribuţie de excepţie, un mix între actori cu foarte multă experienţă – Draga Olteanu Matei, Ion Haid