Investiţia în acest proiect ajunge la 50 de milioane de euro
Firma Shopping Center Holding, controlată de omul de afaceri Gabriel Popoviciu, va deschide în toamnă centrul comercial Oradea Shopping City, investiţie de 50 de milioane de euro, potrivit Mediafax.
"Cu o investiţie totală de 50 de milioane de euro, Oradea Shopping City va reuni sub un singur acoperiş renumite branduri naţionale şi internaţionale din sectoarele de retail, consum alimentar şi divertisment", se arată într-un comunicat al Shopping Center Holding.
Oradea Shopping City va avea un centru de divertisment indoor, de 4.500 de metri pătraţi, operat de compania The Light, din Marea Britanie, precum şi retaileri precum Famous Brands, Bigotti, Penti, Samsonite, Coccodrillo, Domo, Gloria Jean's, Altînbaş.
Totodată, centrul va cuprinde şase săli de cinema cu sistem de proiecţie 3D şi echipament Dolby Surround, dotate cu 960 de locuri pe scaune, care se vor întinde pe 2.300 metri pătraţi. Centrul are o suprafaţă totală de aproximativ 30.000 metri pătraţi, din care 22.000 metri pătraţi de spaţii pentru retail.
Mall-ul a fost cumpărat anul trecut cu 30,5 milioane de euro plus TVA
Centrul comercial Oradea Shopping City, iniţial denumit Tiago Mall, a fost vândut în luna iunie 2010 în cadrul unei licitaţii pentru 30,5 milioane de euro plus TVA, reprezentând 85% din valoarea de evaluare, către societatea Shopping Center Holding. MLS Proiect Oradea, subsidiară a grupului irlandez Mivan, a fost dezvoltatorul proiectului, care însă a intrat în insolvenţă, astfel că proiectul, finalizat în proporţie de 80% a fost scos la vânzare.
În toamna anului trecut, noul proprietar anunţa investiţii de încă 20 de milioane de euro în transformarea proiectului, care urma să fie inaugurat în primăvara acestui an.
La Oradea urmează să mai fie deschise alte două proiecte