Bayer Leverkusen a găsit o modalitate inedită în tentativa dea-şi atrage un sponsor oficial. Vicecampioana Germaniei îşi cautăun partener cu ajutorul celor de la Financial Times! "Vino să jocicu noi în Liga Campionilor!" spun nemţii, prin intermediul unormachete publicitare.
La finalul acestui sezon, Leverkusen şi-a pierdut sponsorul depe tricou. Teldafax, sponsorul oficial din 2007, a anunţat că nu-şiva continua înţelegerea, scadentă abia în 2013.
Din cauza unor probleme financiare, holdingul german cu afaceriîn transportul energiei electrice, turism şi telecomunicaţii a alessă economisească cele 13 milioane de euro care urmau să fie vărsateîn contul lui Bayer şi să le folosească pentru întărirea proprieicompanii. Lăsaţi cu ochii-n soare, "farmaciştii" s-aureorientat.
Ofertele, aşteptatepână pe 5 iulie
Începând cu 14 iunie, stafful de marketing de la Bayer a început ocampanie, prin care încearcă să găsească o companie puternică. Şiau ales să-şi promoveze brandul direct în Financial Times! Primamachetă, de un sfert de pagină, a apărut deja în celebra publicaţiefinanciară londoneză şi prezintă principalele avantaje pe carele-ar avea compania care s-ar asocia cu "farmaciştii".
Campania de promovare e chiar mai amplă şi va viza şi altepublicaţii importante de limbă germană sau engleză din Europa şiAsia. A fost lansat şi un site (www.sponsorbayer04.com), iarcompaniile interesate sunt aşteptate să înainteze ofertele până ladata de 5 iulie 2011. Pe site-ul oficial al lui Leverkusen, alteexplicaţii.
Se caută o sponsorizare pe cel puţin trei ani şi oferă lavânzare trei tipuri de "pachete" (promovarea numelui companiei petricou în toate meciurile lui Leverkusen, doar în meciurile din1.Bundesliga sau doar în meciurile de Cupă). Dar pentru viitorulsponsor, mirajul cel mai important este cea mai tare competiţieintercluburi. "Vino să joci cu noi