În următorii patru ani şi jumătate, Victor Piţurcă (55 de ani) va face legea în vestiar, la antrenamente şi la meciurile naţionalei României. În parcare însă, cel mai tare e Răzvan Raţ (30 de ani), posesorul unui bolid în faţa căruia şi cea mai nouă maşină a selecţionerului îşi pierde strălucirea. În următorii patru ani şi jumătate, Victor Piţurcă (55 de ani) va face legea în vestiar, la antrenamente şi la meciurile naţionalei României. În parcare însă, cel mai tare e Răzvan Raţ (30 de ani), posesorul unui bolid în faţa căruia şi cea mai nouă maşină a selecţionerului îşi pierde strălucirea.
Victor Piţurcă s-a prezentat la începutul acestei săptămâni, la sediul FRF, la volanul celei mai recente achiziţii: un Mercedes CL 600, în valoare de 170.000 de euro. Noul selecţioner al tricolorilor e depăşit însă, la acest capitol, de Răzvan Raţ, “rege” în parcarea naţionalei cu Ferrari-ul F430 cumpărat în 2008. “Nu l-am luat pentru a impresiona, ci pentru că era visul meu. Dar am muncit pentru asta”, a explicat fundaşul lui Şahtior Doneţk.
Bolidul produs de renumitul fabricant italian costă 180.000 de euro şi poate rula cu 320 km/oră.
Adrian Mutu (32 de ani), un alt star al naţionalei, e posesorul unui Bentley Continental GT, în valoare de 160.000 de euro, desemnat de cotidianul La Repubblica cea mai elegantă maşină deţinută de un jucător al Fiorentinei. Gabriel Torje (21 de ani) e mai modest, alegând să conducă un Mitsubishi care costă “doar” 32.000 de euro, iar portarul Costel Pantilimon (24 de ani) deţine un Audi A4 Cabrio de 50.000 de euro.
Atacantul Ciprian Marica (25 de ani) reprezintă un caz aparte, pentru că are şi maşină, un Audi Q5 de 55.000 de euro, şi motocicletă, o Yamaha R6 de 13.000 de euro.
Maşinile sunt un bun indicator pentru situaţia financiară a fotbaliştilor. Totuşi, se întâmplă ca jucători cu salarii mai mici să aibă maşini mai lux