După un sezon în care au evoluat fără un sponsor oficial pepiept, roş-albaştrii sunt pe cale să oficializeze un nouparteneriat. Societatea Com Nord şi Steaua negociază parafarea unuicontract pe două sezoane, clubul din Ghencea câştigând aproximativ3 milioane de euro.
Din 2010, când pe tricourile de joc era imprimată agenţia depariuri SportingBet, roş-albaştrii nu au mai reuşit să concretizezeun alt parteneriat. S-au mai încasat 500.000 de euro de la agenţiaBwin, însă numele vestitei case de pariuri a apărut doar pepanourile de la conferinţele de presă, în zona mixtă, zonainterviurilor televizate şi boardurile publicitare de la stadion.Acum, odată cu investirea masivă în campania de transferuri, Steauaa devenit din nou interesantă: societatea Com Nord a intrat pe firşi a trimis deja o ofertă de colaborare.
Patronimachidoni
Ce oferă Com Nord? Un contract pe două sezoane în valoare de treimilioane de euro. Discuţiile sunt departe de a fi încheiate, Becalisolicitând noului partener încă un milion de euro. "Nu este bătutîn cuie, sunt şi alte firme importante cu care negociem. Dacă nuvor plusa, nu se va semna noul contract", au dezvăluit surse dincadrul clubului. Chiar dacă nu vor plusa, discuţiile au şansedestul de mari de izbândă, patronii acestei importante firme deconstrucţii fiind de origine macedoneană, apropiaţi ai patronuluidin Pipera.
De laFord, la Com Nord
Istoria sponsorilor de pe tricoul Stelei începe în 1988, când firmaFord a pus pe masă o ofertă de 300.000 de dolari. După 1989,roş-albaştrii şi-au asociat numele în general cu mărci deprestigiu, gen Philips, Dialog sau BCR, dar au şi ajutat la"spălarea" numelui RAFO, printr-un contract de un an, semnat în2006, ce a adus Stelei un milion de euro. Ultimul partenerprincipal a fost Sportingbet, în sezonul 2009-2010. Casa de pariuria plătit 750.000 de euro, dar nu a mai dorit prelungire