Autostrada fara cap si fara coada. In loc sa se sfarseasca intr-un nod rutier, cum ar fi normal, autostrada spre Valea Prahovei se va infunda intr-un giratoriu aglomerat, la intersectia cu centura Vest Ploiesti, aparut ad-hoc in proiect. Un pod neterminat peste lacul Cociovalistea, in apropiere de Moara Vlasiei, un sens giratoriu inghesuit in centura Vest Ploiesti, iar la mijloc, pe aproximativ doua treimi, asfalt cu sincope; astfel va arata, cel mai probabil la finele acestui an, autostrada spre Valea Prahovei aflata in portofoliul firmelor Spedition UMB, Pa&Co si Euroconstruct Trading 98. Acum trei saptamani oficialii Ministerului Transporturilor declarau ca Dorinel Umbrarescu, Costel Casuneanu si Dan Besciu, patroni in ordine ai firmelor mentionate, au renuntat la pretentiile lor ce ar fi dus la majorarea contractului cu inca aproape jumatate din valoarea initiala (de 180 milioane euro, fara TVA) si au decis sa se reintoarca la munca, cu angajamentul ca vor termina proiectul inceput in 2007, pana la finele acestui an. Lucrarile sunt insa departe de a necesita doar mici finisaje. Integral in Romania Libera.
Mitropolia Ardealului si noua harta a BOR. De sute de ani, Biserica s-a pliat dupa modelul laic. Cum va modifica noua reforma administrativ-teritoriala organizarea BOR.Conform Statutului pentru organizarea si functionarea Bisericii Ortodoxe Romane, Biserica "se administreaza in mod autonom". Cu toate acestea, de sute de ani, datorita traditiei bizantine care prevede o buna colaborare cu statul, Biserica s-a "pliat" dupa modelul laic. Conform articolului 6 din Statut, "BOR este organizata ca Patriarhie, cu titulatura Patriarhia Romana. Aici intra eparhii -arhiepiscopii si episcopii -grupate in mitropolii, precum si alte unitati in interiorul sau in afara granitelor Romaniei", scrie EVZ.
De ce s-a impiedicat Basescu la revizuirea Constitutiei