Azim Premji, fondatorul companiei indiene Wipro, intentioneaza sa surprinda piata pana la sfarsitul anului 2012, cu o tableta disponibila tuturor, inclusiv agricultori si elevi, la un cost de doar 23 euro.
Prezentarea dispozitivului pentru toate buzunarele, la pretul de circa o zecime din costul unui iPad, este o initiativa ambitioasa, nu usor de realizat, deoarece costul fiecarui dispozitiv in parte al tabletului va trebui sa fie redus fara compromiterea calitatii, relateaza Business People.
Dar magnatul Azim Premji si compania sa specializata in hi-tech garanteaza ca aceasta idee ingenioasa va inregistra un mare succes.
Intr-adevar, cercetatorii de la Wipro sunt concentrati in acest moment asupra realizarii componentelor in miniatura si a noilor aplicatii nanotehnologice, astfel incat produsul sa devina cat mai accesibil.
Conform sursei citate, in cazul in care tabletul lui Wipro va obtine succesul preconizat, acest lucru va reprezenta o adevarata revolutie pentru o tara cu o populatie de 1,2 miliarde de oameni si o retea 3G care se extinde pe toata suprafata sa.
In prezent, India reprezinta o noua frontiera in privinta internetului mobil si este de asteptat ca vanzarile tabletelor sa depaseasca un milion in urmatoarele 12 luni.
Dar obiectivul principal al lui Wipro este castigarea acestei imense potentiale piete prin dispozitive mai ieftine, accesibile tuturor buzunarelor, concluzioneaza sursa.
Azim Premji, fondatorul companiei indiene Wipro, intentioneaza sa surprinda piata pana la sfarsitul anului 2012, cu o tableta disponibila tuturor, inclusiv agricultori si elevi, la un cost de doar 23 euro.
Prezentarea dispozitivului pentru toate buzunarele, la pretul de circa o zecime din costul unui iPad, este o initiativa ambitioasa, nu usor de realizat, deoarece costul f