Omul de afaceri Gabriel Popoviciu, cel care controlează proiectul imobiliar Băneasa din nordul Capitalei, l-a desemnat pe Bogdan Jigman, fost sales & marketing în cadrul fondului de investiţii Bluehouse Capital, să coordoneze deschiderea mallului Oradea Shopping City, programată în toamna acestui an.
Proiectul, cu o suprafaţă de 30.000 mp, este de fapt fostul Tiago Oradea, intrat în faliment din lipsă de chiriaşi, mall pe care Popoviciu l-a cumpărat în urmă cu un an prin intermediul firmei Shopping Center Holding pentru 30 de milioane de euro şi a mai investit alţi 20 de milioane de euro pentru a face proiectul viabil.
Acum, redeschiderea mallului este programată pentru toamna acestui an, deşi lista anunţată de chiriaşi este destul de "subţire", principalele nume anunţate fiind operatorul de cinematografe The Light şi retaileri precum Famous Brands, Bigotti sau Domo.
Bogdan Jigman, soţul Cătălinei Jigman, head of office agency în cadrul firmei de consultanţă CB Richard Ellis, vine dintr-o firmă în care cele mai multe active sunt din zona de birouri (City Gate, Olympia Tower, Victoria Center), principala proprietate de retail din portofoliul Bluehouse fiind reprezentată de fostul magazin Eva de pe bulevardul Magheru, fără chiriaş după plecarea Diverta.
Reprezentanţii Oradea Shopping City nu au precizat gradul de închiriere actual al mallului, menţionând doar obiectivul ca la momentul finalizării malul să fie ocupat cel puţin 70%.
Ei pun accent pe zona de divertisment, căreia i-a fost alocat un spaţiu de 6.000 mp (20% din mall), în care vor fi deschise un multiplex cu şase săli şi proiecţie 3D, opt piste de bowling, mese de biliard, jocuri video şi loc de joacă pentru copii.
Proiectul Oradea Shopping City nu are în prezent o ancoră de "food", din zona supermarketurilor sau hipermarketurilor, fără de care nu s-au dezvoltat centre