O agentie romaneasca a reusit, in premiera, sa castige doua Mari Premii la cel mai important festival international de publicitate - Cannes Lions. Campania "Noul Rom" (American Rom) a adus, luni seara, agentiei McCann Erickson Marele Premiu la sectiunile Direct Lions si Promo&Activation Lions, sectiuni in care a inregistrat mai multe nominalizari si cate un Gold Lion. Aceeasi campanie a adus McCann si doi Lei de bronz la sectiunea PR Lions, potrivit unor reprezentanti ai agentiilor romanesti prezenti la gala de premiere.
Contactat luni seara de HotNews.ro, Adrian Botan de la McCann Erickson a spus ca nu a putut fi prezent la gala de premiere, din cauza unei intarzieri a zborului catre Cannes. El a afirmat ca este vorba despre cea mai buna performanta de pana acum pentru o agentie din Europa Centrala si de Est si ca el crede ca aceasta campanie va mai castiga si alte premii la editia din 2011 a festivalului de publicitate Cannes Lions, care se desfasoara saptamana aceasta la Cannes.
Adrian Botan pentru HotNews.ro, la scurt timp dupa aterizarea la Cannes:
"Este o realizare foarte mare sa iei un Grand Prix, este o realizare foarte mare sa iei un Gold sau orice premiu la Cannes Lions. Cred ca este cea mai buna performanta, pana acum, pentru o agentie din Europa Centrala si de Est. Este un semn foarte bun, anume ca regiunea are un potential foarte mare pe piata de publicitate. Daca noi am spart gheata si am dovedit ca se poate castiga in stil mare la Cannes, cred ca este timpul si pentru Europa de Est sa devina o minune a Cannes-ului. Depinde si de colegii mei de breasla, sa incerce sa ne bata performanta. Pana acum, minunile erau ba America de Sud, ba Asia... Cred ca de acum Europa de Est devine un loc interesant si in publicitate"."Cred ca vom mai castiga - am intrat deja pe lista scurta la sectiunea Media si avem o inscriere si la Titanium.