GECAD ePayment anunţă intrarea în grupul regional Pay U, integrator de plăţi online cu operaţiuni în Europa Centrală şi de Est, deţinut de grupul media multinational Naspers.
Compania îşi va schimba logo-ul din ePayment. online payments. build-up your sales în ePayment. member of payU. Noul logo va fi utilizat pe o perioadă de câteva luni, pentru a marca tranziţia către brandul final, PayU România. Până la adoptarea definitivă a brandului PayU, ePayment va renunţa şi la particula GECAD din numele companiei, pentru a marca apartenenţa la grupul Pay U.
“Acţiunea de rebranding pe care o desfăşurăm în România în decursul următoarelor luni are două obiective. În primul rând, vizăm adoptarea brandului regional PayU, în urma deciziei Naspers de a reuni în acest unic grup toate operaţiunile de plăţi online integrate din regiune. În al doilea rând, anunţăm oficial şi noua direcţie de dezvoltare pe care compania noastră o va cunoaşte în următorii ani”, spune Daniel Nicolescu, CEO ePayment.
ePayment, companie cunoscută ca integrator de plăţi online, lider în industria eCommerce din România, îşi va direcţiona strategia de dezvoltare în următoarea perioadă pe trei linii:
1. Extinderea portofoliului de metode de plată integrate (pe lângă cele deja existente: card, microplăţi (SMS, DTMF), transfer bancar, Internet banking , Mobilis şi PayPal)
2. Adăugarea de servicii complementare plăţilor online, dedicate cumpărătorilor pe Internet
3. Extinderea regională a operaţiunilor prin export de tehnologie.
“Tranziţia şi adoptarea noului brand va fi realizată în mai multe etape. Deocamdată renunţăm la sloganul vechi şi îl inlocuim cu o sintagmă ce arată apartenenţa la noul grup, PayU. Ulterior vom renunţa la această sintagmă, dar şi la numele ePayment şi vom deveni PayU România. Rebrandingul este o bună ocazie pentru a creş