Cele două posturi de televiziune au achiziţionat licenţele unor emisiuni „cu lipici“ la audienţă la nivel internaţional. „Vocea României“ (Pro TV) şi „X Factor“ (Antena 1) vor intra din această toamnă pe TV, în timp ce „Românii au talent“ (sezonul 2) şi „Romanian Idol“ vor apărea din primăvara lui 2012.
Febra formatelor de emisiuni căutătoare de talente a cuprins Statele Unite de ani buni. Iată că a venit vremea lor şi în România. În aproximativ un an, cei doi grei ai televiziunii, Antena 1 şi Pro TV, au achiziţionat mai multe formate menite să atragă audienţă. Cele două televiziuni au ajuns să-şi împartă patru dintre cele mai cunoscute formate de „talent show" de pe planetă. Pro TV are în portofoliu „Românii au talent" şi „Vocea României", iar Antena 1 - „X Factor" şi „Romanian Idol".
Citiţi şi:
Mihai Bendeac: „Andreea Esca şi Andi Moisescu sunt repere de profesionalism“
Cel care a lansat această frenezie a emisiunilor căutătoare de talente a fost Pro TV, cu emisiunea „Românii au talent", care a avut un succes neaşteptat. Producţia a atras audienţe pe care emisiunile de divertisment nu le-au mai avut de ani buni. Până la cinci milioane de persoane la nivel naţional au stat cu ochii pe emisiunea de la Pro TV. Succesul a fost neaşteptat chiar şi pentru producătorii emisiunii.
Smiley, Loredana Groza, Horia Brenciu şi Marius Moga Foto: Pro TV
Pro TV a adăugat acum un alt format, mai „tânăr", dar de data aceast se axează doar pe talentele vocale. Potrivit reprezentanţilor Pro TV, „Românii au talent" este un format difuzat în grila din primăvară, iar „Vocea României" va intra pe post din această toamnă. Prin ce diferă cele două show-uri? „La «Românii au talent» îi aşteptăm pe toţi cei care vor să impresioneze prin talentul lor, indiferent care ar fi acela. Emisiunea «Vocea României» este axată pe vocile premium", a