La aproape un an de zile de la achiziţia de către gigantul sud-african media Naspers, grupul Gecad ePayment începe un proces de rebranding al cărui rezultat final va fi adoptarea numelui PayU România. ePayment a intrat în grupul regional Pay U, integrator de plăţi online cu operaţiuni în Europa Centrală şi de Est, deţinut de Naspers.
Gecad ePayment este integrator de soluţii pentru comerţ electronic, lider pe piaţa românească de sisteme de plăţi online. Compania dezvoltă şi deţine în prezent trei soluţii proprietare: ePayment, Avangate şi ARMS. ePayment este dedicat exclusiv pieţei interne, tuturor persoanelor juridice care au o afacere comercială online; Avangate şi ARMS se adresează atât pieţei interne, cât şi celei internaţionale de distribuţie electronică de software.
Comerţul electronic cu plata online cu cardul a crescut în 2010 cu 38% comparativ cu anul precedent, atingând valoarea de 127,8 milioane de euro. Numărul de tranzacţii procesate a crescut cu 82 % faţă de 2009, înregistrandu-se 2,26 milioane de tranzacţii, conform datelor furnizate de Romcard. În aceeaşi perioadă, în sistemul ePayment s-au procesat 2,08 milioane de tranzacţii, la o valoare de 121 de milioane de euro.
Într-o primă etapă, compania îşi va schimba logo-ul din ePayment. online payments. build-up your sales în ePayment. member of payU. Noul logo va fi utilizat pe o perioadă de câteva luni, pentru a marca tranziţia către brandul final, PayU România. Până la adoptarea definitivă a brandului PayU, ePayment va renunţa şi la particula Gecad din numele companiei, pentru a marca apartenenţa la grupul Pay U.
Potrivit reprezentanţilor companiei, ePayment îşi va direcţiona strategia de dezvoltare în următoarea perioadă pe mai multe direcţii: extinderea portofoliului de metode de plată integrate (pe lângă cele deja existente: card, microplăţi (SMS, DTMF), transfer bancar, Int