Subcompactul japonez Toyota Yaris de nouă generație, care va fi lansat în această vară, va oferi mai mult spațiu pasagerilor, dar și soluții de infotainment rare în această clasă. Sursa: TOYOTASursa: TOYOTA
1 /.
Toyota are planuri mari pentru noul Yaris, modelul subcompact dedicat publicului european.
Producătorul auto japonez, care va lansa noul model în această vară, și-a propus să comercializeze un milion de unități pe an, notează ”Automotive News”.
Noul Yaris oferă în primul rând mai mult spațiu – lungimea mașinii a crescut cu zece centimetri, până la 3,89 metri – dar și soluții de infotainment rare în această clasă, după cum subliniază chiar constructorul.
Yarisul cel nou va dispune de un modul Touch & Go, cu touchscreen color de 6,1 inchi, care va deservi un sistem de navigație, dar și mai multe aplicații mobile.
Toyota susține că 95% dintre Yarisurile comercializate vor fi echipate cu acest reper tehnologic – un obiectiv destul de ambițios, să recunoaștem.
Gama de motorizări pregătită pentru noul Yaris va cuprinde două unități pe benzină – de 1.0 și 1.3 litri – și una pe motorină, turbodiesel – de 1.4 litri, toate deja existente în oferta Toyota.
Versiunea cu propulsie alternativă a noii game Yaris– hibridul care va utiliza un motor pe benzină și, adiacent, unul electric – va apărea în showroom-uri la un moment dat anul viitor, a anunțat Toyota.
Noul Toyota Yaris concurează în clasa B cu Volkswagen Polo, Opel Corsa, Mazda2, Suzuki Swift sau Chevrolet Aveo – între altele.