Pe acest segment sunt prezenţi cinci jucători importanţi
Clienţii acestei pieţe sunt oamenii cu bani sau străinii care au cultura Made to Measure
Tuturor le este cunoscută noţiunea de croitor, dar conceptul de Made to Measure (MTM - făcut să se potrivească) încă este o necunoscută pentru mulţi oameni, de aceea această piaţă este una mică, în plină dezvoltare. Publicul-ţintă al acestor croitorii vizează oamenii de business, chiar expaţii, iar aceştia nu ţin cont când vine vorba de bani şi de economisirea timpului. Companiile care folosesc acest concept sunt în momentul de faţă unele de mici dimensiuni concentrate pe fidelizarea clienţilor, şi deplasarea angajaţilor acestor firme la birourile sau casele clienţilor. "Este dificil de pătruns într-o piaţă nedefinită. În momentul de faţă, în această piaţă există alţi 4 jucători importanţi care contează. Aşadar, împărţim o piaţă cu potenţial mare de creştere, mai ales că oamenii încă nu cunosc ce înseamnă MTM", a declarat, pentru Curierul Naţional, Marius Dan, fondator şi managing partner Tudor.Personal Tailor.
Piaţa MTM este una destul de mică şi nicidecum una matură. Potrivit estimărilor Tudor.Personal Tailor, piaţa atinge o valoare între 10-15 milioane de euro. Iar pe această nişă sunt doar 5 jucători importanţi, relevanţi, care contează: Familia Ciucu, Zenoni şi alţi doi retaileri care sunt prezenţi şi în centre comerciale.
Marius Dan: Clienţii sunt atenţi la detalii
Potrivit reprezentantului Tudor.Personal Tailor, din mai multe considerente clienţii firmelor de croitorie personală sunt atenţi la orice detaliu. "Există o anumită teamă a oamenilor faţă de croitorul personal, deoarece oamenii asociază acest concept cu un termen exclusivist. Clienţii sunt atenţi la detalii, dar şi fiecare ban investit este cerut în servicii înzecit. Cei care apelează la firma noastră au două