Afacerile din România ale producătorului francez de materiale de construcţii Lafarge au scăzut anul trecut cu 13,4%, de la 270 milioane euro la 233,7 milioane euro, a declarat Philippe Questiaux, preşedinte şi director general al Lafarge Ciment (România).
Rezultatele includ vânzările de ciment, cu ponderea cea mai importantă, agregate, betoane şi gips. Lafarge şi-a temperat puternic ritmul scăderii vânzărilor din România faţă de anul precedent, când rulajul s-a comprimat cu 43%, de la 480 milioane euro în 2008. Grupul francez concurează pe plan local cu subsidiarele Holcim (Elveţia) şi HeidelbergCement (Germania).
Afacerile din România ale producătorului francez de materiale de construcţii Lafarge au scăzut anul trecut cu 13,4%, de la 270 milioane euro la 233,7 milioane euro, a declarat Philippe Questiaux, preşedinte şi director general al Lafarge Ciment (România).
Rezultatele includ vânzările de ciment, cu ponderea cea mai importantă, agregate, betoane şi gips. Lafarge şi-a temperat puternic ritmul scăderii vânzărilor din România faţă de anul precedent, când rulajul s-a comprimat cu 43%, de la 480 milioane euro în 2008. Grupul francez concurează pe plan local cu subsidiarele Holcim (Elveţia) şi HeidelbergCement (Germania).