O asociaţie din Constanţa a declanşat o campanie fără precedent la adresa preţurilor crescute la produsele petroliere practicate de OMV/Petrom. Membrii asociaţiei au organizat un concurs cu cele mai reuşite metode de boicot.
Boicotul este organizat de Asociaţia România - Dacia Casa Noastră şi a fost declanşat astăzi.
„Considerăm că un astfel de demers este necesar pentru că timpul campaniilor făcute doar pe net, care se sting repede a trecut, cum a fost chiar cea îndreptată împotriva Petrom/OMV în primăvara acestui an. Este momentul să avem parte de un demers organizat, de durată“, au arătat organizatorii boicotului.
„Datele Eurostat arătau că, în septembrie 2010, 23% din populaţia ţării era sub limita sărăciei. De asemenea, Petrom/OMV, pentru a îşi creşte profitul, pune presiune pe statul roman să scumpească gazele, o variantă agreată de companie fiind şi exportul gazelor mai ieftine ale ţării pentru realizarea pe această cale a unui profit mai mare, în ambele cazuri urmând noi valuri de scumpiri“, au mai spus organizatorii.
Organizatorii susţin că este momentul ca şi benzinarii să fie sancţionaţi şi cer participanţilor să nu se mai aprovizioneze la de OMV. Lunar, va fi calculată paguba care va fi creată companiei, pe baza accesărilor de pe site-ul boicotului şi pe baza unor sondaje de opinie periodice. Participanţii au la dispoziţie şi un concurs fiind invitaţi să posteze cele mai reuşite poze cu mesaje de boicot la adresa companiei OMV Petrom.