Facebook a devenit anul acesta campionul veniturilor din publicitate, obtinand mai multi bani de la companii decat rivalii Yahoo si Google.
Potrivit unui studiu publicat luni de eMarketer arata ca Facebook va castiga in 2011 aproape 2,19 miliarde de dolari din publicitate doar in Statele Unite, aproape dublu fata de anul trecut. Facebook va depasi astfel Yahoo, care va castiga doar 1,62 miliarde de dolari, informeaza LCI.
Conform studiului, in 2012, suma va creste la 2,87 miliarde de dolari in cazul Facebook, 1,85 miliarde de dolari pentru Yahoo si 1,82 miliarde de dolari in cazul Google.
Analistii eMarketer arata ca o crestere estimata a veniturilor din publicitate de 13% pentru Yahoo, in 2011, este mediocra, avand in vedere ca piata publicitara online va creste cu aproape 24% in 2011.
Inceputul sfarsitului pentru Facebook?
Google, care este lider de piata in domeniul publicitatii pe motoarele de cautare, tinteste sa devina o forta si pe piata reclamelor in cadrul paginilor de content: luni, a anuntat ca a cumparat Admeld, o companie specializata in gestiunea spatiilor publicitare online.
Studiul arata ca Facebook este in continuare o companie cu venituri mari, chiar si in conditiile in care, recent, a pierdut peste 6 milioane de utilizatori in Statele Unite si in Canada: la nivel mondial Facebook are 500 de milioane de utilizatori si se dezvolta in continuare.
Facebook a devenit anul acesta campionul veniturilor din publicitate, obtinand mai multi bani de la companii decat rivalii Yahoo si Google.
Potrivit unui studiu publicat luni de eMarketer arata ca Facebook va castiga in 2011 aproape 2,19 miliarde de dolari din publicitate doar in Statele Unite, aproape dublu fata de anul trecut. Facebook va depasi astfel Yahoo, care va castiga doar 1,62 miliarde de dolari, inf