Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Olt a primit, în aproape şase luni, peste 300 de reclamaţii şi sesizări din partea consumatorilor din judeţ, cele mai multe vizându-i pe furnizorii de utilităţi. „Dacă anul trecut nu se mai terminau reclamaţiile având ca obiect comisioanele percepute de bănci, anul acesta avem alt specific: reclamaţiile care îi vizează pe furnizorii de gaz şi electricitate, care reprezintă 40 - 50% din total. În urma verificărilor pe care le facem, cam 25% dintre acestea se dovedesc întemeiate, însă, în general, încercăm să împăcăm cele două părţi şi în restul cazurilor“, a declarat comisarul-şef Dumitru Onică. Oamenii sunt foarte deranjaţi de taxele de branşare-rebranşare şi de faptul că nu mai pot comunica la fel de uşor cu furnizorii, după ce firmele străine care au preluat aceste domenii au desfiinţat puncte de lucru şi servicii la nivelul judeţului. Nici magazinele de electronice şi electrocasnice nu scapă de consumatorii vigilenţi. Necazul este însă că personalul CJPC este obligat să se deplaseze peste tot în judeţ cu o singură maşină a instituţiei sau cu maşinile personale. „N-avem maşini, n-avem nici bani de benzină, aşa că nu ştiu cui i-ar conveni să plece în control cu maşina personală şi cumpărând benzină pe banii lui“, a mai spus Onică.
Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Olt a primit, în aproape şase luni, peste 300 de reclamaţii şi sesizări din partea consumatorilor din judeţ, cele mai multe vizându-i pe furnizorii de utilităţi. „Dacă anul trecut nu se mai terminau reclamaţiile având ca obiect comisioanele percepute de bănci, anul acesta avem alt specific: reclamaţiile care îi vizează pe furnizorii de gaz şi electricitate, care reprezintă 40 - 50% din total. În urma verificărilor pe care le facem, cam 25% dintre acestea se dovedesc întemeiate, însă, în general, încercăm să împăcă