Agenţia de publicitate McCann Erickson România a câştigat, luni seară, două Grand Prix-uri la festivalul de publicitate de la Cannes, cea mai importantă competiţie de profil, pentru campania "Noul Rom", potrivit adage.com, citat de Mediafax.
McCann Erickson devine astfel prima agenţie din România care câştigă Grand Prix la Cannes. Totodată, aceasta este prima dată când România obţine o astfel de distincţie la cea mai importantă competiţie de profil.
Agenţia a reuşit să îşi adjudece Grand Prix-ul la categoria "cea mai bună lansare/ relansare de produs", precum şi pe cel de la categoria "brand building".
La festivalul Cannes Lions, McCann Erickson are şapte nominalizări la patru secţiuni: direct (două categorii - "fast moving consumer goods" şi "traffic & brand building"); promo & activation (două categorii - "best new product launch/re-launch or multi-product promotion at retail" şi "food and non-alcoholic drinks"); PR (două categorii - "consumer goods, including FMCG and household products" şi "best launch/ re-launch") şi media (categoria "best use of integrated media"). "E o premieră şi asta ne bucură cel mai tare. Câştigăm rar, dar atunci când o facem obţinem premii importante. Nu ne oprim aici, vom mai lua şi alte premii până când se termină festivalul", a
spus Bogdan Enoiu, directorul general McCann Erickson Agenţia de publicitate McCann Erickson România a câştigat, luni seară, două Grand Prix-uri la festivalul de publicitate de la Cannes, cea mai importantă competiţie de profil, pentru campania "Noul Rom", potrivit adage.com, citat de Mediafax.
McCann Erickson devine astfel prima agenţie din România care câştigă Grand Prix la Cannes. Totodată, aceasta este prima dată când România obţine o astfel de distincţie la cea mai importantă competiţie de profil.
Agenţia a reuşit să îşi adjudece Grand Prix-ul la categ