Compania bucureşteanului Emi Gal se pregăteşte să ia Google prin surprindere.
La doar 25 de ani, Emi Gal are planuri mari: vrea să revoluţioneze piaţa online de publicitate. După ce a convins investitori renumiţi pe plan mondial să-i susţină ideea cu aproape un milion de dolari şi şi-a deschis un birou în Londra, a lansat, la sfârşitul lunii mai, o platformă inovatoare de publicitate pe internet, BrainAds.
"BrainAds e prima platformă de retargeting video personalizat din lume. Ce înseamnă asta este că lucrăm cu advertiseri şi retaileri online şi setăm un browser cookie (un mesaj trimis de un website către un browser -n.r.) cu informaţii despre produsele de care eşti interesat pe site-ul respectiv. Apoi te căutăm online şi de fiecare dată când vrei să urmăreşti un material video online (să zicem, pe YouTube) îţi arătăm o reclamă video pentru acel produs, încurajându-te să-l cumperi. Suntem aşa, un fel de Big Brother care creşte vânzările magazinelor online", explică Emi Gal pentru EVZ modul în funcţionează platforma pe care a creat-o.
Revoluţie online
Dacă ar fi să transpunem platforma lui Emi Gal în lumea reală, pentru a-i sublinia originalitatea, BrianAds ar arăta în felul următor: să ne imaginăm că o persoană intră într-un magazin şi probează un tricou. Nu este însă pe deplin hotărâtă, aşa că nu-l cumpără şi pleacă. Pe măsură ce se apropie de casă, începe însă să regrete că nu şi-a cumpărat tricoul. Dacă ar exista BrainAds în mediul offline, persoana în cauză ar fi aşteptată în faţa uşii de la intrare de către un reprezentant al firmei de îmbrăcăminte, care i-ar permite să mai probeze o dată acelaşi tricou din magazin şi s-ar oferi să i-l vândă pe loc.
În prezent, piaţa de publicitate online este dominată de bannere şi reclame de tip payper- click, unde lider este platforma Google AdWords. De fiecare dată câ