Agenţia de publicitate McCann Erickson România a câştigat, luni seară, două Grand Prix-uri la festivalul de publicitate de la Cannes, prin campania "Noul Rom".
Agenţia a reuşit să îşi adjudece Grand Prix-ul la categoria "cea mai bună lansare/ relansare de produs", precum şi pe cel de la categoria "brand building", potrivit adage.com.
Preşedintele juriului, Warren Brown, care a atribuit marele trofeu agenţiei româneşti şi-a motivat alegerea pentru "acel ceva neaşteptat". "Este ca şi cum ţi-ai întâlni un prieten vechi la o bere şi realizezi că şi-a făcut schimbare de sex. Dintrodată nu te mai simţi confortabil în preajma lui. Ai nevoie de un pic de ireverenţă şi anarhie ca să faci un promo atât de atrăgător. Asta ne-a capturat pe noi", a spus Brown.
Un alt membru al juriului, Alexander Schill, consideră că noua campanie la "Noul Rom" a făcut apel la emoţiile oamenilor, la patriotismul lor. "Campania a vizat nu creierul omului, ci inima", a spus Schill.
Prin campania "Noul Rom", McCann Erickson a urmărit să scoată în evidenţă patriotismul românilor. Când batonul de ciocolată a fost anunţat că va căpăta "haine" americane, s-au creat mai multe mişcări pentru ca ambalajul să rămână neschimbat. Ceea ce s-a şi întâmplat!