Expoziţia Paris, viaţă şi lux în secolul XVIII cuprinde o serie de obiecte de mobilier, tablouri, cărţi tipărite în acea perioadă şi populare în cercurile înalte, obiecte de toaletă şi piese vestimentare, toate documentate pentru a reda spiritul epocii. Dacă unui muzeu îi este uşor să alcătuiască o colecţie dedicată unei epoci, explicând-o prin etichete care însoţesc fiecare obiect expus, opera unui costumier şi a unui scenograf, când pregătesc un film de epocă, este mult mai subtilă.
James Acheson are în portofoliu filme precum: Brazil (r. Terry Gilliam, 1985), Ultimul împărat (r. Bernardo Bertolucci, 1987), Legături primejdioase (r. Stephen Frears, 1988), Restoration (r. Michael Hoffman, 1995), Omul cu masca de fier (r. Randall Wallace, 1998), cele trei părţi Spider Man (r. Sam Raimi, 2002, 2004 şi 2007). Până acum a câştigat trei premii Oscar (Ultimul împărat, Legături primejdioase şi Restoration), toate pentru filme istorice. Poate de aceea organizatorii expoziţiei de la Muzeul Getty l-au considerat un partener serios de discuţii pentru seria de conferinţe despre costume, epocă şi film. De cealaltă parte, Deborah Nadoolman Landis este autoarea câtorva cărţi importante despre istoria costumului, fiind cea care l-a îmbrăcat pe Michael Jackson şi dansatorii săi pentru celebrul videoclip Thriller (1983) şi, totodată, cea care l-a imaginat şi îmbrăcat pentru prima dată pe Harrison Ford pentru primul film din seria Indiana Jones, în 1981.
Cei doi s-au autodefinit, cu umor, ca lucrând în transport: transportăm spectatorii din timpul lor la timpul acţiunii filmului a spus Landis, explicând că nu înţelege cum un film care punctează la categoria cel mai bun film la Oscaruri nu ia şi premiul pentru cele mai bune costume şi scenografie. Pentru că, dacă un film e votat ca fiind cel mai bun, cei care se ocupă de costume şi decoruri înseamnă că şi-au făcut dato