Reteaua de magazine Sony Center va inregistra in acest an afaceri de 8 milioane de euro, mai mult cu 20% fata de 2010, au declarat oficialii companiei japoneze si cei ai New Link, administratorul Sony Center in Romania.
In prima jumatate a anului, in magazinele Sony Center au fost vandute produse in valoare de trei milioane de euo, in crestere cu 10-20% fata de anul trecut.
Sony si New Link opereaza in prezent noua magazine Sony Center, insa in august va fi deschisa o noua unitate la Timisoara.
Pe de alta parte, in aceasta saptamana a fost inaugurat cel mai mare magazin Sony Center de pe piata locala, cu o investitie de aproximativ 200.000 de euro (inclusiv pentru dotarea cu peste 1.000 de produse).
Magazinul are o suprafata de 175 de metri patrati si se afla in centrul comercial Baneasa Shopping City. Noul Sony Center reprezinta relocarea unei unitati deschide anterior in acest mall, aceasta reprezentata avand o suprafata mai mare.
Cele mai vandute produse in magazinele Sony Center sunt televizoarele LCD Bravia, notebook-urile Bravia, camerele foto si cele video.
Odata cu aceasta inaugurare, producatorul nipon a introdus si prima camera video Handycam 3D la pretul de 6.999 lei.
"Prin acest produs incercam sa aducem mai mult continut 3D pe piata din Romania, pentru a suplini existenta acestuia", afirma Tomohiro Nakashima, country manager Sony in Romania, Bulgaria, Macedonia, Albania si Kosovo.
Oficialul companiei asiatice estimeaza pentru acest an dublarea vanzarilor de televizoare 3D, in 2010 romanii cumparand in jur de 1.400 de televizoare care pot reda continut in format tridimensional.
Principalul factor care va duce la avansul vanzarilor este ieftinirea televizoarelor, preturile acestora urmand sa scada sub 1.000 de euro in cazul exemplarelor Sony. In aprilie anul trecut, cand s-au lansat primele televizoar