Fostul internaţional Gică Popescu a fost prins în offside cu proiectul Doldora Bazaar din Rahova, care nu a rezistat pe piaţă nicio jumătate de an, însă în 24 iunie omul de afaceri se pregăteşte să repete lovitura, de această dată cu un mega market, o combinaţie între supermarket şi unităţile de tip discount.
„În cazul Doldora Bazaar a fost un amestec de împrejurări: iarna, lucrările la drumul de acces şi chiriaşii cu care am semnat contracte (la deschidere se anunţase un procent de ocupare de 90% n. red.) care nu au deschis la timp standurile. Practic din 315 chiriaşi erau doar o treime funcţionali“, a declarat pentru Capital Marius Roateş, acţionar alături de Gică Popescu şi George Şaguna la compania Doldora Capital.
Doldora Bazaar a fost inaugurat în decembrie 2010, în urma unei investiţii de circa 10 milioane de euro, şi se anunţa un concurent pentru retailerii de tip IDM, SIR sau Dragonul Roşu. Mai mult chiar, Gică Popescu şi partenerii săi intenţioneau să replice acest model şi în alte oraşe din ţară. Planurile însă au fost date peste cap de realitatea din piaţă. Proiectul a fost finanţat, în proporţie de 70%, de UniCredit Ţiriac Bank.
O nouă variantă
După rezultatele slabe obţinute cu bazarul, acţionarii Doldora Capital au decis să deschidă pe o treime din suprafaţa complexului un megamarkert, denumit Doldora Mega Market, în suprafaţă de circa 2.000 mp. Noul magazin se poziţionează ca un concurent pentru reţelele de retail de tip Red Market, Carrefour Express sau Billa.
„Ne poziţionăm între supermarket şi discounteri. Vom avea oferte săptămânale la produse de bază şi preţuri de discount, dar nu vrem să ne poziţionăm ca discounteri. La început vom comercializa circa 5-6.000 de produse, iar în 30-50 de zile intenţionăm să ajungem la 12.000 de produse. Sperăm ca de această dată să avem succes“, a mai spus Roateş.
Restul cen