Sony România, subsidiara locală a producătorului de electronice, estimează vânzări de peste 8 milioane de euro pentru acest an prin reţeaua de magazine Sony Center, în creştere cu 20% faţă de anul trecut.
"În primele şase luni ale acestui an am realizat vânzări în valoare de 3 milioane de euro. În cea de-a doua perioadă a anului însă vânzările sunt de două ori mai mari", a declarat Nicu Dumitrescu, administratorul magazinelor, precizând că unele dintre cele mai vândute produse sunt LCD-urile Bravia, laptopurile Sony Vaio şi camerele foto. Sony a deschis un nou magazin Sony Center în complexul Băneasa Shopping City în care a investit peste 200.000 de euro. Magazinul dispune de o suprafaţă de 175 de metri pătraţi, iar pe rafturi sunt peste 1.000 de produse, fiind astfel cel mai mare punct de vânzare al reţelei.
"În prezent, Sony are o reţea de nouă magazine în Bucureşti şi în provincie. În luna august a acestui an vom mai deschide un magazin la Timişoara", a spus Dumitrescu. În acelaşi timp cu inaugurarea magazinului din Băneasa, Sony a lansat şi o cameră 3D Sony Handycam TD10, care costă peste 1.600 de euro.
Sony România, subsidiara locală a producătorului de electronice, estimează vânzări de peste 8 milioane de euro pentru acest an prin reţeaua de magazine Sony Center, în creştere cu 20% faţă de anul trecut.
"În primele şase luni ale acestui an am realizat vânzări în valoare de 3 milioane de euro. În cea de-a doua perioadă a anului însă vânzările sunt de două ori mai mari", a declarat Nicu Dumitrescu, administratorul magazinelor, precizând că unele dintre cele mai vândute produse sunt LCD-urile Bravia, laptopurile Sony Vaio şi camerele foto. Sony a deschis un nou magazin Sony Center în complexul Băneasa Shopping City în care a investit peste 200.000 de euro. Magazinul dispune de o suprafaţă de 175 de metri pătraţi, iar pe rafturi sunt peste 1