Companiile de asigurari din Romania nu s-au inghesuit sa lanseze promotii in campania de vara din acest an. Astfel, pentru a atrage clienti, brokerii de asigurari au inceput sa lanseze propriile oferte. Pentru a vedea despre ce este vorba, DailyBusiness.ro a discutat cu reprezentantii din domeniu.
Gheorghe Grad, directorul general al SRBA - Broker de Asigurare si Reasigurare, a declarat ca in aceasta vara sunt promotii mai putine din partea societatilor de asigurari si mai slab mediatizate in acelasi timp, comparativ cu anul trecut.
La randul sau, Viorel Vasile, managing partner la Safety Broker, a mentionat ca "sunt incomparabil mai putine promotii, tocmai din prisma nivelului redus de tarife, datorat competitiei acerbe pe pret existent in acest moment in piata".
"In aceasta vara, spre deosebire de alti ani sau de campaniile din iarna, asiguratorii nu se inghesuie la promotii. Tarifele sunt ajunse deja sub limita suportabilitatii din punct de vedere al rentabilitatii businessului, asa ca nu mai e loc de promotii", a mai spus Vasile.
Brokerii ataca
Viorel Vasile a spus ca in general, brokerii de asigurare au preluat acesta moda a promotiilor. De exemplu, la sediile Safety Broker, pentru fiecare RCA incheiat pe 1 an de zile se ofera asigurare obligatorie de locuinta gratuit.
Totodata, Victor Sraer, general manager al Otto Broker, a declarat ca societatea a pus accentul pe dezvoltarea de promotii proprii.
"Am lansat RCA Plus, un produs foarte atractiv pentru ca include o polita de accidente, extrem de simpla dar utila", a mentionat Sraer.
"In curand vom lansa RCA in rate fara dobanda si avem mai multe promotii pentru asigurarea de locuinta. In aceste cazuri, promotiile aduc clientului fie o reducere a cotatiei pe care o are asigurarea obligatorie, fie clauze suplimentare, fie ambel