Sony România şi Panasonic România confirmă tendinţele actuale ale pieţei
Piaţa ar creşte mai mult dacă românii ar avea parte şi de un conţinut 3D mai bogat
Vânzările de televizoare 3D au crescut în nici şase luni din acest an peste nivelul total de vânzări înregistrate pe piaţa din România anul trecut, potrivit datelor oficialilor Sony România. "În 2010 s-au vândut pe piaţa românească aproximativ 1.400 de televizoare capabile să redea imagini 3D. Putem spune că de la începutul anului şi până acum s-a depăşit deja nivelul de anul trecut. Însă problema cea mai mare în România, pe acest segment, al televizoarelor 3D, este cea a conţinutului", a declarat într-o conferinţă de presă Tomohiro Nakashima, country manager al Sony pe România, Bulgaria, Albania şi Kosovo.
Contactat de Curierul Naţional, Alexandru Mina, directorul de comunicare al Panasonic România, a spus că piaţa mizează pe o dublare în acest an. "Pentru acest an noi mizăm pe o dublare a pieţei de televizoare 3D. Până acum după vânzările Panasonic România, putem spune că ne încadrăm în acest trend. Pentru primul semestru este foarte probabil să fi atins deja nivelul de anul trecut", ne-a spus oficialul Panasonic România.
În România singura platformă de televiziune care transmite conţinut 3D este UPC, care, în parteneriat cu Panasonic, pune la dispoziţia abonaţilor firmei de cablu canalul Eurosport 3D.
Sony a lansat pentru piaţa din România prima sa cameră video 3D pentru amatori
Sony România a lansat oficial pe piaţa locală primul său model de cameră video de mână 3D pentru amatori Handycam TD 10. "Anul trecut, Sony s-a impus pe piaţa de divertisment 3D, oferind utilizatorilor săi acces atât la hardware 3D, cât şi la conţinut 3D. Anul acesta, Sony îşi concentrează eforturile în crearea unui spaţiu 3D mai personal", a mai spus Tomohiro Nakashima.
Camera v