Din aceasta toamna, retailerul suedez de fashion va aduce creatii semnate de Donatella Versace in peste 300 de magazine, sub forma unei colectii exclusive destinate clientilor H&M.
Colectia din aceasta toamna va reaminti clientilor H&M de valorile de baza ale celebrei case Versace, si anume hainele din piele, imprimeurile exuberante sau culorile vibrante, toate la preturile consacrate ale retailerului.
Aceasta colectie exclusiva va include game pentru femei, barbati si anumite accesorii ce tin de designul interior. Colectia va fi disponibila pe 17 noiembrie in aproximativ 300 de magazine din intreaga lume, in toate cele 40 de piete H&M, focusandu-se asupra magazinelor din orasele mari, potrivit reprezentantilor H&M din Romania.
In plus, Donatella Versace (foto) a creat si o colectie de primavara pentru Hennes & Mauritz, care va fi disponibila exclusiv in tarile unde retailerul are servicii de vanzari online. Aceasta va fi lansata pe 19 ianuarie 2012, potrivit reprezentantilor H&M.
“Sunt incantata de colaborarea cu H&M si de oportunitatea de a avea acces la publicul lor larg. Colectia va reprezenta stilul Versace, fiind astfel perfecta atat pentru fanii H&M, cat si pentru fanii Versace de pretutindeni”, a declarat Donatella Versace.
Colectia Versace nu este prima colaborare a suedezilor cu brandurile mari de fashion, retailerul avand in trecut asocieri cu nume mari din moda, printre care Stella McCartney, Karl Lagerfeld, Comme des Garçons, Jimmy Choo si, nu demult, Lanvin.
Pentru colectia Versace, Donatella a ales o abordare clasica, revenind la arhive pentru designurile care au consacrat brandul la nivel international. Cu toate acestea, noua colectie Versace de la H&M nu va oferi modele vechi, ci insasi esenta casei de moda, reinterpretata si modificata, la preturi de retail.
“Versace este unul dintre cele mai important