Baza de la Buftea e cea mai recentă construcţie a FRF şi unuldintre motivele de mândrie ale lui Mircea Sandu. Cele trei terenuriale complexului arată, într‑adevăr, excelent, dar marile problemesunt cele legate de drumul care desparte baza sportivă de şoseauaprincipală.
La doar câţiva kilometri de Complexul de la Mogoşoaia, stadionuldin Buftea e situat într-o zonă idilică. Linişte, pădure câtcuprinde şi doar câteva case supraetajate în zona în care şitricolorii mari s-au antrenat înainte de meciul cu Bosnia. Otribună dublă de câte 450 de locuri pentru cele două terenuri cugazon natural şi terenul sintetic din spate îi dau micuţei bazesportive un look occidental.
"Să le spuneţi să facă drumul ăsta mai repede!"
Dar până să ajungă la porţile stadionului, cele şase naţionalecare urmează să îşi dispute meciurile aici vor avea de parcurs cuautocarele un adevărat câmp minat. Un kilometru de gropi şiobstacole desparte stadionul din Buftea de şoseaua principală."Băi, tată, dacă tot aţi venit aici, să le spuneţi şi voi oamenilorde la fotbal să facă drumul ăsta mai repede. Noroc cu băieţii ăştiade mai vin şi joacă pe aici, că altfel rămânea plin de gropi", necere un bătrân care îşi supraveghează animalele ce pasc liniştitecâmpul de lângă stadion. Pentru români, poate părea o privelişteobişnuită, însă străinii vor face cu siguranţă ochii mari atuncicând vor vedea oameni cărând fiare din fosta Avicola Buftea.Închisă de câţiva ani, clădirea a devenit paradisul hoţilor de fiervechi (foto sus).
Auînceput să lucreze
FRF a realizat că drumul către nou-construitul stadion dinBuftea îi poate aduce o bilă neagră destul de mare din parteaoficialilor UEFA şi a demarat lucrările pentru amenajarea traseuluipe care vor merge naţionalele Serbiei, Belgiei sau Turciei.Federalii s-au întâlnit deja cu autorităţile locale şi sunt semnecă drumul va fi reparat