Pretextul discuţiei de la "Business ON AIR" cu Oana Ioniţă a fost continuitatea organizării celui mai important eveniment de tip Festival legat de Transilvania, premisele acestuia, caracterul itinerant pe care îl are de 3 ani, înaltul patronaj al Prinţului Charles de Walles şi al Principesei Margareta a României.
Universitatea Oxford din Marea Britanie face anual o selecţie în rândurile studenţilor săi pentru a trimite la festival câţiva stagiari pentru 6-8 săptămâni.
În tablou de fundal, evoluţia sectorului asociativ românesc, ce înseamnă astăzi antreprenoriatul social, cum se vede CSR-ul făcut de companii din zona unui om care activează cu metode corporate de PR, bugete, barter, parteneriate, etc în sprijinul unor cauze nobile, deosebirea semantică între non profit şi non guvernamental pentru organizaţiile româneşti şi de ce este important pentru companii să direcţioneze 20 % din impozitul pe profit către mediul asociativ, în contrapondere cu celebrul şi greu sustenabilul 2% de la persoane fizice, iată câteva dintre liniile de discuţii ale ediţiei din 23 iunie a "Business ON AIR".
Invitaţii emisiunii "Business ON AIR": Oana Ioniţă, responsabil de comunicare al TransilvaniaFest - Festival itinerant de cultură şi mâncare - ediţia a 7-a si Rareş Crăiuţ
- prin telefon, de la Cluj - directorul Transilvania Fest şi al Fundaţiei Ion Raţiu.
Moderatorul emisiunii "Business ON AIR": Daniel Pavel, director cu imaginea Camerei de Comerţ şi Industrie a României.
Emisiunea Business on air din 23 iunie 2011
Pretextul discuţiei de la "Business ON AIR" cu Oana Ioniţă a fost continuitatea organizării celui mai important eveniment de tip Festival legat de Transilvania, premisele acestuia, caracterul itinerant pe care îl are de 3 ani, înaltul patronaj al Prinţului Charles de Walles şi al Principesei Margareta a României.