Exista mai multe tipuri de cumparatori. Probabil acum te gandesti ca acest lucru nu este posibil, toata lumea merge la magazin, cumpara ce ii place si pleaca acasa multumita.
Potrivit unui studiu recent, insa, publicat de FemaleFirst, exista grupuri diferite de oameni, care cumpara indemnati de motive diverse. Iata cum arata clasificarea:
Cumparatorii de pe Internet
Aceste persoane stau zilnic pe site-uri si asteapta oferte si reduceri la cumparaturile online. 47% dintre ei admit ca si-au crescut numarul produselor achizitionate, comparativ cu anul trecut.
Nou sositii in localitate
Cei care tocmai au venit din alta zona a tarii vor sa se familiarizeze cu obiceiurile si obiectele din locul unde s-au mutat. Astfel vor merge la magazinele locale si vor cere sfaturile vecinilor privitor la ceea ce si-ar putea achizitiona.
Cumparatorii din ateliere
Acestia sunt adevarati iubitori ai luxului, ce vor sa aiba produse originale si exclusiviste. Nu cumpara din magazine, ci merg direct in atelierele unde sunt confectionate hainele, spre exemplu, discutand direct cu designerul.
Cei atenti cu mediul
Acestia sunt atenti sa cumpere numai produse bio sau care nu au afectat prea mult mediul in timpul procesului lor de fabricatie.
Cei care personalizeaza
Chiar daca cumpara haine din magazine deschise tuturor, acestia vor vorbi cu designerul si vor incerca sa integreze cateva dintre ideile proprii in procesul de confectionare.
Exista mai multe tipuri de cumparatori. Probabil acum te gandesti ca acest lucru nu este posibil, toata lumea merge la magazin, cumpara ce ii place si pleaca acasa multumita.
Potrivit unui studiu recent, insa, publicat de FemaleFirst, exista grupuri diferite de oameni, care cumpara indemnati de motive diverse