În cadrul INTERVIURILORGÂNDUL, Bogdan Enoiu, şeful McCann Erickson, a vorbit cu redactorul şef al ziarului, Claudiu Pândaru, despre recentul succes de la Cannes, despre ciocolata Rom, despre începuturile carierei sale în publicitate, dar şi despre evoluţia pieţei media. În plus, el a oferit, pe loc, un slogan pentru promovarea brandului turistic al României.
"Succesul nostru a venit ca un tsunami, am măturat tot"
Pentru început, Bogdan Enoiu a vorbit despre premiul câştigat de agenţia pe care o conduce, McCann Erickson, în cadrul festivalului de publicitate de la Cannes. Distincţia a fost acordată pentru campania de "rebranduire" a ciocolatei Rom, al cărei tricolor de pe ambalaj a fost înlocuit, pentru o scurtă perioadă, de steagul american.
Despre premiul de la Cannes
"Am luat mai multe premii, acest festival este unul dintre cele mai importante din industria noastră. Putem să le numim Oscaruri ale publicităţii, dar ele sunt cunoscute drept Leii de la Cannes (Cannes Lions) şi sunt echivalentul festivalului de film din acelaşi oraş. Orice om care lucrează în publicitate îşi doreşte să ia, măcar o dată în viaţă, un premiu la acest festival. Lion-ul de la Cannes este moneda de recunoaştere în domeniul publicităţii. Cu cât mai mulţi 'lei' ai, cu atât intri mai repede în istoria acestei meserii şi eşti dorit oriunde în lume", a spus Enoiu.
Şeful McCann Erickson a explicat că obţinerea premiului cel mare a fost o premieră pentru România. "Noi (n.r. agenţia) am luat două grand prix-uri. În total, am luat şapte premii în două zile şi suntem încă în competiţie la o categorie, tot cu ciocolata Rom. Pentru noi, a fost întrecută o ţintă foarte îndepărtată, în fiecare an ne doream chestia asta. Am zis că m-am apucat de meseria asta şi nu ies din ea până nu câştig la Cannes. Ştiam că va veni şi timpul nostru, dar nu ştiam că va ve