Vara lui 2011 se anunţă a fi fierbinte, iar pasionaţii de cabriolete îşi pot hrăni pasiunea, în ciuda crizei, cu câteva modele atractive, prezente şi pe piaţa din România.
Adevărul este că decapotabilele moderne au trecut de ceva vreme peste neajunsurile spaţiilor strâmte şi pot fi folosite liniştit atât în miezul verii, cât şi în restul anului. În schimb, au un farmec nebun, pe care nici o maşină „normal㪠nu îl poate avea. Iată câteva dintre puţinele modele aduse - cu greu, ce-i drept - de importatori în România.
VW EOS: reinventat
Noul VW EOS este de fapt un facelift al primei generaţii şi încă unul reuşit: materialele de la interior au fost aduse la zi, motorizările sunt actuale, iar plafonul metalic cu rabatare automată este o plăcere în sine. Designul exterior este însă cam sobru pentru o maşină de distracţie. Interesantă este motorizarea 1.4 TSI de 160 CP, care prinde 100 km/h în 8,8 secunde, la un consum mediu de 6,8% şi un preţ de 27.991 euro cu TVA inclusă.
Audi A5 Cabrio: clasic
Audi a optat pentru o reţetă clasică în cazul noului A5 Cabrio, şi anume un pavilion textil, lucru care ar putea îndepărta anumiţi clienţi. Acesta se rabatează însă în doar 17 secunde, fără a necesita staţionarea maşinii. A5 oferă un interior spaţios şi o ţinută de drum rigidă şi sportivă, care te îndeamnă să calci pedala de acceleraţie la maximum. Ai şi cu ce, căci sub capotă se află motoare cu puteri între 160 CP şi 265 CP; motorizarea recomandată este însă una pe benzină, 2.0 TFSI multitronic, care nu doar că dezvoltă 180 CP şi sprintează de la 0-100 km/h în 8,9 secunde, dar are un consum mixt de doar 7,4%, la un preţ de 41.055 euro.
Mercedes Clasa E Cabriolet: opulent
Lansat anul trecut, Mercedes-Benz Clasa E Cabriolet îşi păstrează atuurile pe un segment dedicat celor care vor să iasă în evidenţă, de la interiorul dotat cu t