Pasajul rutier Mihai Bravu-Calea Vacarestilor va fi gata cel mai probabil anul viitor in luna aprilie, a estimat, joi, primarul general Sorin Oprescu. "Se lucreaza in continuare in totala legalitate si sper din suflet sa se termine intr-un interval record pentru locuitori si pentru soferi", a precizat Oprescu, in timpul verificarii stadiului lucrarilor la pasajul mentionat, transmite Agerpres.
Oprescu a mentionat ca se intentioneaza si construirea pasajului subteran de la Piata Sudului care, impreuna cu cel de la Mihai Bravu, va asigura fluidizarea circulatiei in zona.
Edilul sef a asezat la fundatia viitorului Pasaj Mihai Bravu un hrisov semnat de Primaria Capitalei si de locuitorii Bucurestiului.
Pasajul rutier suprateran Mihai Bravu-Calea Vacarestilor va conduce la eliminarea disfunctionalitatilor privind capacitatea de preluare a masinilor, fluenta si siguranta circulatiei in zona.
In prima etapa se prevede realizarea a doua pasaje supraterane pe directia inelului principal de circulatie (Soseaua Mihai Bravu-Calea Vacarestilor) de catre doua benzi pentru fiecare sens, ce vor incadra zona de tramvai existenta. Cele doua pasaje rutiere vor supratraversa Splaiul Unirii-raul Dambovita, precum si intersectia prelungirea Soselei Mihai Bravu cu Calea Vacarestilor.
Prin realizarea acestui pasaj, practic vor fi reconfigurate intersectiile tronsonului inelului principal de circulatie cu Splaiul Unirii, precum si cu Calea Vacarestilor.
Cele doua pasaje rutiere vor fi paralele si vor asigura circulatia pe doua fire de sens pe toata lungimea lucrarii.
Lungimea totala a lucrarii va fi de 644 de metri.
Reteaua stradala principala a orasului Bucuresti, in lungime de 453 kilometri, pastreaza configuratia traditionala a sistemului radial-inelar.
Lungimea totala a arterelor din sistemului m