Licitaţia privind soluţia IT de implementare a cardului electronic de asigurări de sănătate a fost suspendată, după ce Ericsson România a contestat procedura de atribuire a contractului, estimat la 110,1 milioane de lei, cu TVA, potrivit Imprimeriei Naţionale.
"În prezent, procedura de achiziţie este suspendată, urmare deciziei Imprimeriei Naţionale, în calitate de unitate centralizată de achiziţii, după ce Ericsson Communications Ro-mânia SRL a depus o contestaţie", a comunicat Imprimeria, citată de Mediafax.
La finele lunii mai, Compania Naţională Imprimeria Naţională (CNIN) a publicat anunţul de participare referitor la achiziţia de servicii privind soluţia informatică de implementare a cardului electronic de asigurări de sănătate.
Contractul va avea o durată de nouă luni de la data atribuirii. Garanţia de participare a fost stabilită la 1,7 milioane de lei, la care se adaugă una de bună execuţie reprezentând 5% din valoarea fără TVA a contractului subsecvent (89,4 milioane de lei).
Câştigătorul licitaţiei va furniza servicii de dezvoltare software, inclusiv personalizat, de programare şi de consultanţă software, precum şi servicii de analiză şi de programare de sisteme, alături de servicii de programare de sisteme informatice şi software utilitare.
Termenului limită pentru depunerea ofertelor a expirat la 17 iunie.
"Termenul de depunere a ofertelor a fost prelungit cu 14 zile de autoritatea contractantă, astfel încât nu s-a depus nicio ofertă la termenul prevăzut în anunţul de participare. Autoritatea contractantă a răspuns contes-taţiei, clarificând aspectele în cauză, astfel încât zilele următoare procedura va fi reluată", se mai arată în răspunsul CNIN.
Imprimeria Naţională are calitate de unitate centralizată de achiziţii, iar Casa Naţională de Asigurări de Sănătate (CNAS) de autoritate contractantă, potrivit reprez