Producătorul de materiale de construcţii Duraziv, deţinut de omul de afaceri Daniel Guzu, anunţă semnarea mai multor contracte cu lanţuri de comercializare de produse de bricolaj după o perioadă în care compania a investit în capacităţi de producţie, reţete noi, logistică de livrare şi echipe de vânzări, se arată într-un comunicat al companiei.
În acest moment produsele companiei sunt prezente pe rafturile magazinelor de bricolaj Hornbach şi Praktiker, compania fiind de asemenea listată ca furnizor pentru Leroy Merlin.
"Acesta a fost unul dintre principalele obiective ale companiei pentru anul 2011, respectiv listarea în lanţurile de Do-It-Yourself (DIY). Înainte de a face acest pas am considerat că este indicat să facem mai multe acţiuni în direcţia creşterii notorietăţii brandului Duraziv. Având în vedere gama de produse pe care o comercializăm, precum şi numărul mare al unităţilor de acest tip în care suntem sau urmează să fim prezenţi, credem că în 2-3 ani vom ajunge ca o pondere de minimum 10% din cifra de afaceri să fie reprezentată de vânzări către reţelele DIY", a declarat, în comunicat, Daniel Guzu, proprietarul Duraziv.
Duraziv a demarat negocierile cu cele trei lanţuri de bricolaj la finalul anului trecut, dar contractele au fost semnate în al doilea trimestru financiar al acestui an.
Anul acesta parteneriatele cu aceste magazine nu vor avea o influenţă semnificativă asupra business-ului companiei.
"Acest segment de Key Accounts va avea curând o influenţă pozitivă asupra business-ului din două direcţii. În primul rând va contribui la majorarea volumelor livrate şi implicit la o evoluţie a cifrei de afaceri, iar apoi va consolida şi va creşte notorietatea brandului", precizează Daniel Guzu.
Compania îşi propune pentru acest an o majorare a veniturilor cu 25%, după ce anul trecut a înregistrat o cifră de afaceri de 13