În UE, consumul de tutun este cauza individuală cea mai importantă a îmbolnăvirilor evitabile, ducând la peste 650.000 de decese anual. „Ex-fumătorii sunt de neoprit“ este sloganul campaniei paneuropene lansate, la 16 iunie a.c., de către comisarul european pentru sănătate şi consumatori, John Dalli. Ea va dura trei ani şi este centrată pe efectele pozitive ale abandonării fumatului, utilizând o combinaţie coordonată de publicitate, medii de socializare, evenimente şi instrumente practice, pentru a o face cunoscută fumătorilor şi a-i ajuta să abandoneze fumatul. (...)
În UE, consumul de tutun este cauza individuală cea mai importantă a îmbolnăvirilor evitabile, ducând la peste 650.000 de decese anual. „Ex-fumătorii sunt de neoprit“ este sloganul campaniei paneuropene lansate, la 16 iunie a.c., de către comisarul european pentru sănătate şi consumatori, John Dalli. Ea va dura trei ani şi este centrată pe efectele pozitive ale abandonării fumatului, utilizând o combinaţie coordonată de publicitate, medii de socializare, evenimente şi instrumente practice, pentru a o face cunoscută fumătorilor şi a-i ajuta să abandoneze fumatul. Vizând fumătorii cu vârste între 25 şi 34 de ani (aproape 28 de milioane de persoane din UE), campania urmăreşte să evidenţieze beneficiile obţinute prin abandonarea fumatului şi utilizează ex-fumătorii şi succesele lor în abandonarea fumatului drept model pentru a-i inspira pe cei care doresc aceasta. De asemenea, oferă fumătorilor un ajutor practic în efortul lor de a abandona fumatul prin intermediul iCoach, o platformă digitală cu acces gratuit, disponibilă în toate limbile oficiale ale UE. Primul an al campaniei are în vedere dezvoltarea şi însuşirea conceptului; anii următo Publicitate ri vor fi dedicaţi răsplătirii ex-fumătorilor: beneficii fizice, personale şi chiar financiare de care cineva se poate bucura când n