Strategie de marketing sau suflet nobil? Intrebarea se pune in contextul in care cantareata, cunoscuta publicului sub numele de Lady Gaga, a izbucnit in lacrimi in fata jurnalistilor japonezi.
Pe 23 iunie, in timpul unei conferinte de presa, prilejuita de prezenta vedetei la Tokyo pentru un concert in cadrul galei "MTV Video Music Aid Japan", Lady Gaga a varsat siroaie de lacrimi, dupa ce si-a amintit de victimele dezastrului natural produs in Japonia, acum trei luni, scrie Daily Mail.
Lady Gaga s-a implicat activ in ajutorarea victimelor din Japonia, donand 1,5 milioane de euro intr-o prima faza, alte 800.000 de dolari fiind obtinuti ulterior de vedeta din vanzarea unor bratari destinate special acestui eveniment caritabil.
Show-ul, pe care solista americana il va sustine in Japonia, va avea si o latura umanitara, toate castigurile obtinute in urma prestatiei scenice a artistei urmand a fi donate Crucii Rosii din Japonia.
Strategie de marketing sau suflet nobil? Intrebarea se pune in contextul in care cantareata, cunoscuta publicului sub numele de Lady Gaga, a izbucnit in lacrimi in fata jurnalistilor japonezi.
Pe 23 iunie, in timpul unei conferinte de presa, prilejuita de prezenta vedetei la Tokyo pentru un concert in cadrul galei "MTV Video Music Aid Japan", Lady Gaga a varsat siroaie de lacrimi, dupa ce si-a amintit de victimele dezastrului natural produs in Japonia, acum trei luni, scrie Daily Mail.
Lady Gaga s-a implicat activ in ajutorarea victimelor din Japonia, donand 1,5 milioane de euro intr-o prima faza, alte 800.000 de dolari fiind obtinuti ulterior de vedeta din vanzarea unor bratari destinate special acestui eveniment caritabil.
Show-ul, pe care solista americana il va sustine in Japonia, va avea si o latura umanitara, toate castigurile obtinute in urma prestatiei