Timp de trei zile, mii de pietoni au fost martorii unui festival urban cu evenimente precum o expoziţie multimedia, o proiecţie de filme cu tematică urbană, un concert de fado şi un picnic multicultural. În prima zi a festivalului, la Ceainăria Cărtureşti a fost vernisată o expoziţie multimedia de reclame vechi româneşti, ziare, broşuri, spoturi video, obiecte vechi, felurite chestiuni publicităreşti din perioada 1860-1989, care i-au purtat preţ de câteva minute pe cei veniţi înapoi în trecut, observând transformările prin care a trecut publicitatea românească de atunci şi până în prezent.
Colecţia îi aparţine lui Florin Ciobanu, un fost publicitar, şi a luat naştere din pasiunea sa pentru vechi, frumos şi pentru istorie, având ca parteneri Arhiva Naţională de Filme şi Centrul Naţional al Cinematografiei, „Dacin Sara” - Societatea Autorilor Români din Audiovizual: „Pasiunea o am din copilărie, din ‘98. Venind într-o zi acasă, m-am gândit să dau o temă şi astfel m-am apucat să colecţionez. Din 2005 am început să fac expoziţii, deoarece am crezut foarte tare că publicul le va aprecia. Cred că e onest să împărtăşesc asta tinerilor de azi care nu le-au prins. Aveţi exemple din perioada lui Cuza Vodă, trei ziare (Kikirezu – 1806, Scrinciobul şi Resboiul - 1877), mici obiecte din perioada antebelică, socialistă, comunistă şi din cea interbelică. Toate sunt obiecte şi reclame făcute din mintea consumatorilor din acea perioadă”.
După scurta descriere făcută de „vinovatul” pentru expoziţie, curioşii se înghesuie să desluşească arta ce le-a fost expusă atât pe pereţi, cât şi pe mesele din sală. Alţii se înghesuie să se „culturalizeze” doar înghiţind snackurile, sărăţelele şi vinul puse la dispoziţia vizitatorilor. Fiecare o face în felu-i. Colecţionarul nu bagă de seamă şi se grăbeşte să prezinte celor interesaţi ziarele păstrate cu grijă atâta vreme. Astfel,