Pentru a marca centenarul naşterii lui David Ogilvy, agenţia pe care el a fondat-o a organizat o celebrare specială în acest an în cadrul Festivalului internaţional al creativităţii Cannes Lions. La începutul zilei de 23 iunie, cel mai lung covor roşu văzut vreodată la Cannes s-a desfăşurat pe toată lungimea Bulevardului Croissette, marcând drumul către Grand Auditorium, unde un panou uriaş cu inscripţia "Ziua în care, cu 100 de ani în urmă, David s-a născut pentru a ne inspira" a comemorat centenarul. După lăsarea întunericului, toate luminile aprinse de-a lungul bulevardului au scăldat trotuarul în roşu, pregătind atmosfera aniversării agenţiei la Le Grand Hotel.
Compania a dat startul celebrărilor printr-o provocare adresată angajaţilor Ogilvy din întreaga lume de a crea un scurt videoclip cu tema "inspiraţie", pentru a onora influenţa de netăgăduit a lui David, al cărei mare premiu constă în atribuirea rolului de reporter special de la faţa locului pentru reţeaua Ogilvy, pe durata întregului festival. "Culoarea roşie" şi tema "inspiraţie" sunt prezente şi pe site-ul oficial unde oamenii sunt invitaţi să posteze pe Twitter "ce îi inspiră" la #do100 , să îşi facă avatarul de Twitter roşu şi să adauge răspunsul lor la miile de alte mesaje din lumea întreagă, în completarea unui uriaş mozaic David Ogilvy.
Una dintre cele mai faimoase şi lăudate personalităţi ale industriei de publicitate, David Ogilvy şi-a început cariera ca agent de vânzări door-to-door pentru maşinile de gătit Aga, în Scoţia. El a fondat propria-i agenţie de publicitate în anul 1948, cu nici 1 client şi o echipă formată din două persoane, construind de-a lungul timpului un adevărat imperiu, care a fost achiziţionat apoi de grupul WPP în anul 1989. Cărţile sale "Ogilvy despre publicitate" şi "Confesiunile unui om de publicitate" sunt printre cele mai influente şi cele mai citite publ