Peste 200 de coloane din staţiile de metrou din Bucureşti au fost decorate cu bannere ce anunţă apropierea începerii Festivalului Internaţional ”George Enescu”. Acţiunea de “îmbrăcare” a coloanelor a demarat pe 22 iunie şi s-a încheiat pe 24 iunie.
În total 35 de staţii Metrorex afişează materialele publicitare, printre care Piaţa Romană, Piaţa Unirii, Eroilor şi Universitate. Fruntaşe la capitolul numărului de bannere sunt staţiile Timpuri Noi cu 16 bannere şi Mihai Bravu, Aurel Vlaicu, Nicolae Grigorescu, Republica, Basarab, Păcii, Anghel Saligny şi Nicolae Teclu, fiecare cu câte 8 bannere.
Acţiunea inedită a fost realizată cu sprijinul Spectacular Group of Companies, partener al Festivalului Internaţional “George Enescu”. Spectacular Group of Companies este una dintre cele mai importante firme de publicitate din România, specializată în publicitatea Outdoor (cunoscută şi ca Out-of-home advertising - OOH).
A XX-a ediţie a Festivalului Internaţional “George Enescu” are loc între 1 şi 25 septembrie 2011 în Bucureşti dar şi în Cluj-Napoca, Sibiu şi Timişoara.
Pentru mai multe informaţii despre Festivalul Internaţional George Enescu puteţi accesa site-ul www.festivalenescu.ro.
Peste 200 de coloane din staţiile de metrou din Bucureşti au fost decorate cu bannere ce anunţă apropierea începerii Festivalului Internaţional ”George Enescu”. Acţiunea de “îmbrăcare” a coloanelor a demarat pe 22 iunie şi s-a încheiat pe 24 iunie.
În total 35 de staţii Metrorex afişează materialele publicitare, printre care Piaţa Romană, Piaţa Unirii, Eroilor şi Universitate. Fruntaşe la capitolul numărului de bannere sunt staţiile Timpuri Noi cu 16 bannere şi Mihai Bravu, Aurel Vlaicu, Nicolae Grigorescu, Republica, Basarab, Păcii, Anghel Saligny şi Nicolae Teclu, fiecare cu câte 8 bannere.
Acţiunea inedită a fost realizată cu sprijinul Spectacu