Ce servicile noi ofera liniile aeriene, cu posibilitate de raspandire in urmatorii 3 ani? Informatii legate de zbor chiar in momentul in care intri in aeroport si prezentari ale promotiilor magazinelor din aeroport trimise direct pe telefoanele mobile ale pasagerilor sunt cateva exemple. Un studiu al furnizorului de solutii tehnologice pentru turism Amadeus arata cum segandesc operatorii aerieni sa se foloseasca pe viitor de tehnologiile mobile pentru a imbunatati experienta clientilor.
Operatorii aerieni trebuie sa faca noi pasi in folosirea tehnologiilormobile pentru a imbunatati experienta calatorilor. Studiul Amadeus arata caliniile aeriene globale se pregatesc pentru un mediu interactiv, cuaplicatiile personalizate, dar si posibilitatea calatorilor de a achizitiona serviciicomplementare, cum ar fi mese sau locuri preferentiale in avion si de petelefonul mobil, in contextul in care smartphone-urile si tabletele crescputernic.
Calendarul utilizarii tehnologiilor mobile de catre liniile aeriene
Pentru urmatorii 1-2 ani, tot mai multi operatorii aerieni se gandesc saintroduca posibilitatea de a face rezervari pentru servicii complementare labordul aeronavele de pe telefonul mobil, dar si sa isi personalizezepromotiile. Un alt serviciu la care se gandesc liniile aeriene sunt cele de promovare aunor aeroporturi sau comercianti locali, in functie de zona in care estepasagerul.
De asemenea, monitorizarea retelelor sociale este una dintreprincipalele directii pe care operatorii aerieni le iau in calcul pe termenmediu, in special pentru monitorizarea comentariilor legate de companie invederea prioritizarii asistentei sau compensatiilor acordate pasagerilor infunctie de nivelul acestora de nemultumire legate de anumite servicii sauprobleme.
Pentru urmatorii 3-5 ani, insa, liniile aeriene vor fi si mai indraznete, astfel ca