Târgumureşeanul Horaţiu Mocian se pregăteşte să lanseze pe piaţă SociaLook, un produs de descoperire a oamenilor relevanţi dintr-o companie folosind diverse site-uri de socializare precum Twitter, LinkedIn şi Facebook.
În prezent tânărul în vârstă de 24 de ani se află la Londra pentru a pune la punct ultimele detalii ale prototipului şi unde are întâlniri cu posibili clienţi şi investitori. „Start-up-ul se va numi SociaLook şi va fi un produs de descoperire a oamenilor relevanţi într-o companie folosind social media, cu scopul de a-i contacta pentru vânzări, investitoo, recrutare, etc. Sunt aproape să finalizez prototipul, de aproape două săptămâni mă aflu la Londra unde prezint produsul potenţialilor clienţi şi investitori”, a precizat Horaţiu Mocian.
În momentul de faţă, SociaLook are date despre câteva mii de companii şi persoane din Europa, dar numărul acesta va creşte în următoarele luni. Produsul este construit pentru pieţele din vestul Europei şi Statele Unite. În următoarele luni, produsul va fi în testare beta, urmând ca o lansare oficială să aibă loc la sfârşitul acestui an.
Investitorii, atraşi de proiect
Potrivit lui Horaţiu Mocian, ideea a prins destul de bine în rândul viitorilor investitori, astfel încât dacă totul decurge bine SociaLook va putea fi accesat în viitor de către internauţi. „Potenţialii clienţi şi investitori mi-au spus că produsul meu este destul de interesant şi de asemenea util, motiv pentru care sper ca într-o săptămână să începem testarea beta. Aştept cu mare nerăbdare următorii paşi ai proiectului. Am întâlniri zilnice şi simt că sunt pe drumul cel bun deoarece SociaLook găseşte contactele într-un mod diferit comparativ cu alte site-uri care oferă servicii similare”, a afirmat informaticianul.
Cum va funcţiona SociaLook?
În ceea ce priveşte modul de funcţionare al SociaLook, târgumureşeanul a