Show-ul de tuning de la Cluj a atras participanţi din mai multe judeţe apropiate, dar şi din Bucureşti, de unde a venit Florin Anton, proprietarul unei maşini cu caroserie de Oper Calibra şi cu partea mecanică de BMW. "De cinci ani se lucrează la această maşină. La început au fost modificări mici, la bare, praguri, sistem audio. De doi ani am început să investesc în motor, transmisie, cutie de viteze, cuşca de protecţie din interior. Motorul are acum 380 de cai putere, dar este încă în rodaj. Am investit în total până acum vreo 40.000 de euro, dar când mă urc în maşina asta uit de tot, exprimă starea mea de spirit. Este o senzaţie unică când văd cum se uită unul din ceva maşină scumpă, precum un Corvette, cum este depăşit de un Opel", spune zâmbind Florin Anton, în vârstă de 32 de ani, de profesie proiectant. Concurenţa pentru bucureştean a venit din partea unui tânăr iordanian, de numai 17 ani, stabilit cu familia la Cluj. Cristi Al Tawil şi-a deschis de trei luni un atelier auto împreună cu tatăl său, de la care moşteneşte "microbul". Ei au prezentat la expoziţie o Lancia cu caroserie din fibră de sticlă şi cu motor modificat, despre care spun că încă nu ştie câţi cai putere are. Cert este că a atras numeroase priviri datorită dimensiunii şi a faptului că a fost descoperit cu totul, partea din faţă a maşinii fiind detaşabilă. Expoziţia a fost completată de o demonstraţie de drift.
Show-ul de tuning de la Cluj a atras participanţi din mai multe judeţe apropiate, dar şi din Bucureşti, de unde a venit Florin Anton, proprietarul unei maşini cu caroserie de Oper Calibra şi cu partea mecanică de BMW. "De cinci ani se lucrează la această maşină. La început au fost modificări mici, la bare, praguri, sistem audio. De doi ani am început să investesc în motor, transmisie, cutie de viteze, cuşca de protecţie din interior. Motorul are acum 380 de cai putere, dar este încă