Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului va derula o campanie de promovare outdoor a brandului de turism al României cu ocazia Festivalului B’estfest, care va avea loc în perioada 1-3 iulie 2011, lângă Bucureşti-Pipera/Tunari.
Acţiunea se înscrie în obiectivul strategic al ministerului de a creşte gradul de conştientizare asupra României ca destinaţie turistică competitivă. Promovarea noului brand de turism naţional vizează creşterea vizibilităţii României în lume ca destinaţie turistică şi creşterea prestigiului municipiului Bucureşti în rândul capitalelor lumii în plină dezvoltare.
B’estfest este cel mai mare şi mai asteptat eveniment muzical din România: peste 3 zile de festival, mai multe scene, peste 30 de artişti şi trupe din peste 10 ţări, înscriindu-se în seria marilor festivaluri europene, alături de Sziget (Ungaria), Glastonbury (UK), Exit (Serbia), Benicassim (Spania), Lowlands (Olanda), Spirit of Burgas (Bulgaria), Rock Werchter (Belgia) etc. Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului va derula o campanie de promovare outdoor a brandului de turism al României cu ocazia Festivalului B’estfest, care va avea loc în perioada 1-3 iulie 2011, lângă Bucureşti-Pipera/Tunari.
Acţiunea se înscrie în obiectivul strategic al ministerului de a creşte gradul de conştientizare asupra României ca destinaţie turistică competitivă. Promovarea noului brand de turism naţional vizează creşterea vizibilităţii României în lume ca destinaţie turistică şi creşterea prestigiului municipiului Bucureşti în rândul capitalelor lumii în plină dezvoltare.
B’estfest este cel mai mare şi mai asteptat eveniment muzical din România: peste 3 zile de festival, mai multe scene, peste 30 de artişti şi trupe din peste 10 ţări, înscriindu-se în seria marilor festivaluri europene, alături de Sziget (Ungaria), Glastonbury (UK), Exit (Serbia), Be